Medya planlaması firmanın mesajını hedeflediği kişilere ulaştırmak üzere, medyanın ne şekilde kullanılması gerektiğinin belirleme sürecidir.
Medya planlaması firmanın mesajını hedeflediği kişilere ulaştırmak üzere, medyanın ne şekilde kullanılması gerektiğinin belirleme sürecidir. Medya planınız oluşturulurken öncelikle pazarlama ve reklam amaçlarınız planlanır. Fikir Kulübü'nün amacı, firmanızın farklı planlarını bir araya getirerek, reklam mesajının hedef kitleye en doğru şekilde ulaşmasını sağlamaktır.
Başarılı bir medya planı hedef kitlenin gerekli satın alma hareketini yaratacak en geniş yüzdesine, etkili sıklıkta, en düşük bin kişiye maliyette, en az kayıpla ve bütçe sınırları içinde kalarak ulaşmayı hedefler. Fikir Kulübü 26 yıllık bilgi ve tecrübesiyle bu hizmeti size en doğru şekilde sunmaktadır.